www.piercingkungen.se

Populärt just nu!

* Jag har inte fått någon orderbekräftelse.
- Om du har angett rätt mailadress när du gjorde beställningen men inte har fått någon orderbekräftelse eller leveransbekräftelse har den troligtvis fastnat i ditt skräppostfilter. Om du inte hittar mailet där så hör av dig till oss så skickar vi den manuellt. 

* Jag har inte fått någon betalningsbekräftelse.
- I dagsläget måste vi skicka en bekräftelse manuellt. Då detta tar väldigt lång tid har vi valt att lägga den tiden på att så snabbt som möjligt skicka din order. Om du vill veta om betalningen har gått igenom är du välkommen att kontakta oss. 

* När skickas mitt paket?
- Normalt skickas en direktbetald order samma dag eller dagen efter. När din order har skickats får du en leveransbekräftelse skickad till den e-postadress som angivits vid beställning.
Om du har valt att betala via bankgiro tar det ca 2 arbetsdagar innan betalningen är synlig och skickas därför så fort pengarna har kommit in. 

* Jag har inte fått mitt paket. 
- Du bör ha ditt paket 2-4 arbetsdagar efter du har gjort din beställning förutsatt att PostNord håller sina leveranstider. Det är också viktigt att namnet på paketet stämmer överens med namnet på brevinkastet / postlådan. Om du ej är skriven på adressen och ditt namn ej finns på postlådan behöver du ange en c/o-adress när du gör din beställning för att paketet ska komma fram. 
Sedan det blev PostNord har vi tyvärr upplevt ökade förseningar. Om du inte har fått din försändelse efter 10 arbetsdagar så hör av dig till oss så ska vi se vad som kan ha blivit fel. 

* Jag fick hem ett trasigt smycke.
- Smycket har troligtvis blivit skadat under transporten till dig. Skicka ett mail till oss där du anger ordernummer samt artikelnummer på den gällande produkten. Bifoga även en bild där det tydligt syns att det är trasigt.

* Jag fick hem fel smycke eller fel storlek. 
- Vi är alltid två stycken som kontrollerar alla beställningar så fel inte ska kunna ske. Trots detta händer det att fel smycke skickas, om än väldigt sällan.
Om det skulle ske ber vi dig som kund att skicka ett mail med information om ordernummer samt vilken artikel det gäller. Bifoga även en bild där det tydligt syns vilket smycke du istället har fått. Om vi har skickat fel storlek till dig så bifoga en bild där det tydligt syns att smycket har fel storlek, t.ex. med ett skjutmått. 

* Säljs era smycken styckevis eller i par?
- Alla våra smycken säljs styckevis om inte annat anges i produktbeskrivningen. Vi har valt att sälja våra smycken styckevis då många av våra kunder endast har användning för ett smycke.

* Jag har glömt att ange mitt ordernummer som meddelande vid swish-betalningen. 
- Om du har glömt att lämna meddelande ska du INTE betala en gång till.
Vi kommer hitta din betalning med hjälp av namn och telefonnummer annars tar vi kontakt med den person som betalningen har kommit från.


Om du har några andra frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss på info@piercingkungen.se
Kom ihåg att alltid ange ditt ordernummer vid kontakt för en snabbare hantering.